Moje zamówienie z MIŁOŚĆ.CO

Udostępnij ten post

Witajcie Kochani!

Jak wspomniałam jakiś czas temu podzielę się z Wami opinią na temat sklepu oraz produktów milosc.co . Jest to marka stworzona przez zurnalistapl, który jest pisarzem. Sklep jest bardzo promowany w social mediach dlatego nie da się go nie zauważyć. Od dawna rzucały mi się w oczy bluzy z napisem miło(ść) więc przy zakupowym szale skusiłam się u nich na zakup bluzy. W dniu w którym składałam zamówienie na instagramie była informacja na temat promocji na bluzy . Kosztowały 69 zł , a w gratisie otrzymywało się czapkę oraz T-shirt. 


Zacznijmy od strony ich sklepu. Wchodząc na dany produkt oprócz gramatury materiału nie znajdziemy żadnych informacji. Kupując produkt online chce znać jego skład. Kolejna rzecz to czas realizacji. Według mnie przy koszyku powinna być taka informacja ile potrwa realizacja zamówienia, a zmożecie ją znaleźć tylko w regulaminie sklepu. Oczywiście później po zakupie dostajecie maila oraz czas realizacji zamówienia. Zamówienie złożyłam 7 kwietnia dostałam je 27 kwietnia więc czas oczekiwania na produkt jest dość długi. Zapomniałam jeszcze wspomnieć o koszcie wysyłki to 25 zł. Według mnie to spora kwota jak na kuriera poczty polskiej.




Kolejną kwestią jest brak metek informujących o składzie oraz czyszczeniu produktów. Jedyną metkę znalazłam w czapce gdzie skład to 100% akrylu. W przypadku bluzy czy T-shirtu nie mam takiej informacji. Jeżeli nie chcieli wszyć metek mogłaby to być dołączona kartka lub mail by nie marnować papieru - tak na prawdę cokolwiek bym wiedziała jak się obchodzić z produktem by go nie zniszczyć. Dzięki koleżance, która kupowała bluzę trochę wcześniej ode mnie dowiedziałam się w jakiej temperaturze prać bluzę i jaki ma skład bo w poprzedniej turze metki były. Nie za bardzo rozumiem co się odwala w tym sklepie jednak wiem, że nic już z tego sklepu nie zamówię.


Na dodatek bluza po pierwszym praniu już ma małe kuleczki na rękawach. Boję się co będzie przy dłuższym noszeniu. Jakoś w stosunku do ceny niestety nie jest adekwatna. Jeżeli miałyście w planach zakup bluzy w tym sklepie to szczerze odradzam. Dołóżcie troszkę i kupcie sobie coś lepszego 


Mam nadzieję, że tego typu posty są dla Was przydatne tym bardziej, że w przypadku tej firmy niczego z komentarzy na ich profilach w social media się nie dowiecie bo komentarze zazwyczaj są wyłączone a gdy je uruchamiają wszystkie negatywne są usuwane .


67 komentarzy :

  1. Ja również odradzam, zamówiłam sobie pomarańczową... bluza przyszła mi po ponad miesiącu, jestem osoba drobną, ale chciałam żeby bluza była lekko oversize zamówiłam rozmiar S, niestety nie zmieściłam się w nią 😅 nie dość tego moja siostra (11 lat) też drobna, była na nią obcisła 😂 nie wiem jak to idzie rozmiarowo, ale koleżanka zamawiała inny kolor tez rozmiar S i była dużo dużo za duża 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy można anulować zamowienie. Zamówiłam i opłaciłam już niestety a dopiero teraz zobaczyłam Wasze komentarze.

      Usuń
  2. Zamówiłam bluzę z milosc.co i czekałam ponad 3 tygodnie. Po 14 dniach roboczych napisałam maila z prośbą o informacje co dzieje się z moim zamówieniem.Odpowiedzi nie dostałam,napisałam na instagramie - również nic. Po tygodniu napisałam jeszczeraz na instagramie,odrobinę ostrzej i od razu dostałam informację ,że moje zamówienie jest już nadane. Kiedy weszłam w komentarze (te na fb bo na ig zablkowali tę opjcję) okazało się ,że inne osoby też maja takie problemy.Naa maaaksa mnie to odpycha i nie zamówię nic więcej z tego sklepu.I nie chodzi o to ,że jako klient powinnam być noszona na rękach - rzez w tym ,że skoro płacę za produkt ,który ma dotrzec do mnie w ciągu 14 dni to powinno tak być,a jesli nie to powinnam dosta informację dlaczego wysyłka się opóźni ,a nie takie olanie tematu przez sklep i traktowanie klienta z góry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale podejście jest bardzo kiepskie dlatego też powstał mój post.

      Usuń
  3. Hej, właśnie czekam piętnasty dzień roboczy na bluzę plus gratisy, szkoda, że wczesniej nie przeczytałam Waszych informacji,bo nie kupiłabym niczego.
    Czy ktoś ma doświadczenia na temat zwrotów w tym sklepie?
    z góry dziekuję za informację,
    pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest wszystko na temat zwrotu- przynajmniej było jak ja kupowałam.

      Usuń
    2. Ten sklep z dziwna nazwa???nikogo nie zdziwil??i towar ksiazki i garderoba bez paragonu do klienta wysyla

      Usuń
    3. Córka złożyła zamówienie 28.02.2021 i do dziś nie dostała przesyłki.

      Usuń
  4. Ta firma i ten gośc to jedno wielkie oszustwo. Sprzedaje najpierw smutne cytaty i kreuje sie na opuszczonego wrazliwego gościa, a potem reklamuje swoje ubrania, które krótko mówiąc są najgorszej jakosci z mozliwych, przychodzą jak chcą (ja dostałam bluze jak dla dziecka, a podkoszulkę ogromną męską) po pierwszym negatywnym komentarzu "pan wrazliwy" blokuje zeby mu nie zniechecac kolejnych ofiar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy można nazwać to oszustwem jednak prawdą jest, że rzeczy nie są jakości pierwszych lotów. Niestety negatywne komentarze bardzo szybko znikają przez co ciężko jako nowy klient zauważyć, że coś jest nie tak.

      Usuń
    2. Ja tez udostepnilam pani post na jego fanpeige bo to bloger od fomo do jomo i po kilku minutach blokada.Udostepnilam go na swoim profilu.

      Usuń
  5. Czekam juz ponad 3 tygodnie -zbywanie klienta informuja dopiero ze sie czeka min 14 dni po zakupie! Nigdy w życiu odradzam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nie polecam, brak paragonu u mnie i w 3 paczkach znajomych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak paragonu należy zgłosić do Urzędu Skarbowego ;) możliwe, że koleś oszukuje nie tylko osoby prywatne, ale i Państwo i nie ewidencjonuje sprzedaży, zaniżając należny vat.

      Usuń
  7. Ja również zamówiłam bluzę 24.01 i nadal jej nie otrzymałam. Po kilku mailach otrzymałam w końcu odp, że z przyczyn niezależnych od nich czas wydłużył się do 21 dni roboczych. Szkoda, ze dopiero po kilku mailach raczyli poinformować, że tak długo to trwa. Jeśli chodzi o skład to fakt, że nie ma metek, jednak mam już jedna bluzę od nich 3 rok i jestem zadowolona, bo tylko lekko się "zkulkowała", nic poza tym. Ale zamówienie składałam 3 lata temu, więc może już się coś zmieniło w tej kwestii...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zurnalista.pl to bloger w kilku maskach a wiec nie dziwie sie ze Was tak kreci,bluzy bez metki i paraganu.Gdzie sa jego sklepy???hmm sklep nie jest na niego.Znam goscia prawie od podszewki pozdrawiam serdecznie.OSTRZEGAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie polecam, po pierwsze ze względu na czas oczekiwania (nie chodzi mi o to, że dość długi, ale nie informuje się o tym klienta przed złożeniem zamówienia) po drugie dlatego że bluza zwyczajnie niewarta swojej ceny, już po 1 praniu "wyszły" małe kuleczki i się skurczyła, dalej już tylko gorzej, trzy że przesyłka kosmicznie droga, zdecydowanie jedyne takie miejsce z tak drogą przesyłką. Gdyby bluza była naprawdę dobra jakościowo to można by jeszcze odżałować długi czas oczekiwania na produkt i drogą przesyłkę, ale niestety jakość produktu jest kiepska. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tragedia, czuję się oszukana, czekam ponad miesiąc na przesyłkę,żadnej odpowiedzi na moje maile.
    Poza tym, informacje o czasie realizacji zamówienia ( 14 dni roboczych) dostałam dopiero przy informacji zwrotnej już po dokonaniu zapłaty.
    NIE KUPUJECIE W TYM SKLEPIE !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że coś mnie tknęło by poszukać opinii. Chciałem bluzę kupić żonie na urodziny. Szukam dalej. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. I dodatkowo ta "promocja" tylko dziś 69zl, co kilka, kilkanaście dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i ja też dałam się nabrać, czekam i czekam - skusiłam się, żałuję. Nigdy więcej. Przykre, że owy Pan w taki sposób traktuje klientów. Teraz niby zamyka już tę serię z bluzami i myśli nad czymś innym. Omijać z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam komenatrze i juz wiem, ze zaraz klikne w mailu "anuluj zamowienie". Zamowilam bluze 28.01 i do tej pory jej nie dostalam. Po moim upomnieniu odpisano mi, ze z przyczyn niezaleznych czas realizacji wydluzyl sie do 21 dni roboczych. W statusie przesylki jest od 7 dni wpisana informacja o wprwadzaniu danych do przeslki... To jest kpina z klienta. Dodatkowo opis tutaj, ze jakosc i brak metek nie sa adekwatne do ceny pomogl mi wlasnie w podjeciu decyzji. Bardzo dziekuje za ten wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety złożyłam zamówienie a dopiero teraz zobaczyłam wasze wpisy. Czy mogę anulować zamówienie skoro zostało już zapłacone?

      Usuń
  15. Przestrzegam przed tą firmą! Nie miałam okazji przekonać się jakiej jakości są ich produkty, bo na realizację zamówienia czekam od początku stycznia. Nie odpowiadają na maile, zurnalista zablokował mnie instagramie, gdy wysłałam mu wiadomość prywatną. Zgłosiła sprawę do UOKiKu i zachęcam innych, którzy czują się oszukani lub rozżaleni do takiej samej reakcji. Możliwe, że moja kasa już przepadła, ale warto zrobić coś, żeby ten oszust przestał naciągać innych ludzi w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Chciałabym tylko zapytać czy zwrot pieniędzy poszedł po Pani myśli? Myślę nad tą samą opcją jednak nie wiem czy to dobre wyjście.

      Usuń
  16. Widzę, że jest sporo niezadowolonych osób. Tak jak pisałam wcześniej w poście ciężko znaleźć coś na ich temat bo bardzo szybko usuwają negatywy lub w ogóle komentarze są wyłączone. Ja przekonałam się na własnej skórze jak wygląda zamawianie czegokolwiek. Cieszę się, że korzystacie z tego posta i jest dla Was pomocny :) Postaram się cześciej pisać o różnych sklepach jeżeli coś mi się nie spodoba . Może też postaram się polecać miejsca w których znajdziecie fajne rzeczy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za ten wpis ❤️ też miałam ochotę się skusić na bluzę ale chciałam najpierw sprawdzić opinie, a tu taki klops. Dziękuję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dziękuję za ten wpis.
    W pierwszej kolejności szukałam informacji o materiałach bluz, potem rzucił mi się w oczy fakt braku możliwości dodania komentarzy na INSTA no i zapaliła mi się lampka. Pomimo tego, że bluzy wizualnie mi się podobają to nie zdecyduję się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja właśnie miałam kupić bluzę u nich.ale stwierdziłam,że bez niej też sobie poradzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie chyba jestem wyjątkiem, bo moje zamówienie mi się podobało...
    Faktycznie przyszło z opóźnieniem, ale zamawiałam na początku pandemii i nawet na stronie mieli napisane, że z tego powodu przesyłka może nie dojść na czas. Mi również przyszedł zestaw, bo kupiłam w jednej z ich promocji, które szczerze mówiąc są robione cały czas - czarna bluza S, wymiary takie jak chciałam (patrzyłam do tabeli rozmiarów i zmierzyłam), do tego czapka i biały T-shirt M. Rozbawiło mnie to, że tak małej osóbce jak ja wysłali tak dużą koszulkę, ale nie narzekam, bo lubię takie ubrania oversize. Jedyne co mi się tu nie podoba to ta czapka, ale ja generalnie nie lubię czapek.
    Bluza nosi mi się całkiem w porządku, niedługo będzie rok odkąd ją kupiłam. Materiał według mnie jest trochę lepszy niż w bluzach z sinsaya, które po dwóch praniach już są całe w kuleczkach i w nich zimno. Kuleczki oczywiście się robią, ale szybko sobie z nimi poradziłam maszynką do golenia.
    Więc ja tam jestem całkiem zadowolona, chociaż rozumiem niezadowolenie innych tutaj komentujących.
    //W sumie być może chodzi też o proszek do prania. Ja jestem alergikiem, więc piorę w takim bardzo łagodnym. To w sumie też może sprawiać, że ubrania się mniej niszczą...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obrzeże chociaż jedna osoba jest zadowolona. Ja niestety jestem zawiedziona dlatego też powstał ten wpis.

      Usuń
  21. Ja własnie zamowiłam bluze, sugerowalam sie wymiarami i wzielam S, ciekawe czy wejde? 😅
    Szkoda,że dopiero teraz zauwazylam tyle negatywnych opini.
    I fajtycznie dopiero po oplacejiu zamowienia pojawia sie informacja o wydluzonym oczekiwaniu.
    Dodatkowo zero potwierdzenia zlozenia i oplacenia zamowienia.
    Ciekawe, czy sie doczekam przesylki..

    OdpowiedzUsuń
  22. Odradzam bardzo, nie wiem jaki jest skład tych bluz i czy są dobre materiałowo. Bardzo odpycha mnie to ile się na nie czeka. Zamówiłam bluzy miesiąc temu, i nic. Pisałam do nich czy długo będe na nie czekać. Odpisali że w przeciągu dwóch dni roboczych przyjedzie kurier. Dalej go nie ma. Pozdrawiam napewno już nic z tego sklepu nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  23. SKLEP TRA-GE-DIA

    Półtora miesiąca czekam na przesyłkę ... przysłali 10 temu link do trackingu paczki która nie został wysłana ... MASAKRA.
    Omijać szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobną sytuacje. Czytając Wasze komentarze chyba nie mam wątpliwości, że to oszust. Jest przesyłka dotrze (o ile w ogóle) i będzie bez paragonu. Również to zgłoszę w odpowiednie miejsce. Trzeba to bardziej nagłośnić.

      Usuń
    2. Sprawdzalam w centralej bazie. Owy żurnalista działalność ma zgłoszona od listopada 2020. A jeśli pamięć mnie nie myli. Bluzy są w internecie od dawna

      Usuń
  24. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałam Wasze komentarze.
    Zamówiłam bluzy 2.02.2021 i nadal czekam. 21 dni od zamówienia (23.02.) dostałam info o nadaniu przesyłki, zaskoczona brakiem możliwości postępów w dostawie, napisałam do nich. 02.03.2021 otrzymałam informację, że paczce został nadany nr listu przewozowego i że nie jest to jednak jednoznacznie z przekazaniem jej do wysyłki. Zgodnie z ich Regulaminem paczka powinna być nadana do 21 dni roboczych. 2.03.2021 otrzymałam mailowo zapewnienie, że paczka wyjdzie najpóźniej 3.03. jednak do dziś nie dostałam żadnej informacji o jej wysłaniu.
    Szczerze odradzam zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, ta sama sytuacja kupiłam bluzę 29.01.2021r i od tej pory cisza... dostałam odpowiedz na jednego maila, że zostanie wysłane w ciągu 3 dni... to było ( 19.02) i dalej cisza. Pisałam kolejne maila i tym razem był już brak odpowiedzi. Postanowiłam napisać na instagramie i tam dostałam odpowiedź, że moje zamówienie zostanie wysłane najpóźniej jutro.... mija kolejny tydzień i jest tak samo. Dziś postanowiłam zrezygnować z tego zamówienia pisząc maila, mam nadzieję, że dostane zwrot swoich pieniędzy. Już wole iść kupić bluzę w sklepie niż u oszustów :) PRZESTGRZEGAM KUPYWANIA Z TEGO SKLEPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie ten cały 'żurnalista' to jedna wielka sciema. Gość, kreuje się na jakiego zranionego. Na zadnym zdjęciu nie pokazuje twarzy. Sprzedaje swoj smutek. Dzisiaj sama byłam swiadkiem jak na fb usuwali komentarze o wysylce. Przez chwile byl. Za chwile juz nie. Ja swoje zamowienie skladalam 9 lutego. 2 marca otrzymalam wiadomosc ze moge sledzic swoja przesyłke a tam tylko informacj 'otrzymano dane elektroniczne przesyłki' i nic. 10 marca mija regulaminowe 21 dni na wysylke. Zobaczymy co sie wydarzy. Jak dla mnie oszust. Omijac szerokim lukiem

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że i ja nie przeczytałam wcześniej waszych opinii. Zamówienie złożyłam 09.02. - syn chciał kupić bluzę swojej dziewczynie na Walentynki. Nie dotarła przesyłka ( "z przyczyn niezależnych od sprzedającego- zbyt dużo zamówień"). Więc stwierdził syn, że będzie to prezent na Dzień Kobiet. 01.03. otrzymałam wiadomość, że paczka została przekazana do kuriera i dostawa trwa do 2 dni roboczych, otrzymałam też link do śledzenia paczki. 05.03. zaniepokojona brakiem dostawy, weszłam przez link, by sprawdzić status zamówienia- a tu pokazał mi się komunikat, że błędny kod. Napisałam znów (nie wiem już którego) maila i znów to samo "z przyczyn niezależnych..." No i prezentu na kolejną uroczystość nie ma! Zastanawiam się, czy to nie przypadkiem "FIRMA KRZAK". Czy ona istnieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najgorsze gdy zamawia się coś na prezent, a nie przychodzi. A jak dobrze pamiętam tam jest 21 dni roboczych na realizacje więc wychodzi prawie cały miesiąc patrząc na to, że weekendy się nie liczą. A informacji przy zamówieniu w moim przypadku nie było. Pewnie gdzieś w czeluściach regulaminu jest, ale uważam że osoba która dba o klientów powinna mieć taką informację w widocznym miejscu np przy koszyku.

      Usuń
  28. Miał być prezent na walentynki, miał być prezent na dzień kobiet. Jest już 9 marca. Ten typ to dno

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamówiłam od nich dwie bluzy 30 stycznia. Po 14 dniach roboczych nie było żadnej informacji, napisałam do nich na instagramie dostałam wiadomość zwrotną że cały zespół przeszedł covid z tego tytułu są opóźnienia, myślę no dobrze takie czasy nic nie poradzę. Po tygodniu dalej nic się nie działo więc następna wiadomość, co z moją paczką? Dostałam odpowiedź że paczka powinna w ciągu kilku następnych dni być wysłana, dostałam w końcu maila że poczta otrzymała dane elektroniczne przesyłki, minął tydzień status paczki cały czas ten sam. Bluzy miały być prezentem dla przyjaciółki ale w takim tempie chyba dam je jej na gwiazdkę. Serdecznie nie polecam jest 9 marca a ja dalej czekam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamówienie złożyłam 09.02.21 paczkę dostałam dzisiaj. Jakość produktu budzi wiele wątpliwości. Paragonu brak.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam też chciałam napisać że odradzam zamówień z tej strony niestety długo czekałam na tą paczkę niestety przyszła mi nie ta bluza co zamawialam nie dość że inny rozmiar to jest kontakt jest tragiczny żeby się dogadać i nie ma nawet kontaktu telefonicznego żenada :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Na stronie nie było żadnych informacji o opóźnieniach, dopiero jak sfinalizowalam zakup przyszedł mi SMS, że możwać do 21 dni przez obecną sytuację

    OdpowiedzUsuń
  33. Plus zero odpowiedzi na maile, nie mam potwierdzenia nadania, numeru do śledzenia paczki

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey zamówiłam 16.02.21. dziś jest 18.03.21 i dopiero przyszła na pierwszy rzut oka bluza wydaje się spoko, bluza i skarpetki to dwa razy bym się zamieściła. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam inaczej bym nie kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey zamówiłam 16.02.21. dziś jest 18.03.21 i dopiero przyszła na pierwszy rzut oka bluza wydaje się spoko, bluza i skarpetki to dwa razy bym się zamieściła. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam inaczej bym nie kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  36. cieszę się, że znalazłam te opinie zanim zdecydowałam się na zamówienie, jednak sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  37. czy da się anulować zamówienie w tym sklepie? w jaki sposob?

    OdpowiedzUsuń
  38. Teraz weszłam na opinie i chyba też nie doczekam się bluzy zamówiłam 15 marca mam nauczkę

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja czekam już 20-sty dzień roboczy a o przesyłce ani widu ani słychu 😅 nie spodziewałam się🥺

    OdpowiedzUsuń
  40. Nasze zamówienie złożone 28 lutego , 16 dnia roboczego mail , ze przesylka w magazynie wysyłek.. od tej pory cisza , 4 maile i nic , dzis 24 dzień roboczy.. na instagramie co prawda odpisują , że paczka zostanie wysłana najszybciej jak to możliwe, ale po przeczytaniu tych komentarzy nie wydaje mi się ze bedzie to szybko..

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zamówiłam bluzę, dopiero jak opłaciłam przyszedł mi SMS że wysyłka potrwa do 21 dni, później gdy się upomniałam to napisano mi że 21 dni roboczych... Obecnie będziemy zbliżać się do 30 dni roboczych, zero wyjaśnień, odpowiedzi na maile jedynie w stylu - proszę czekać zamówienie w trakcie realizacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie. Z tym, że na IG odpisali. Po mojej interwencji po 21 dniach kalendarzowych dowiedziałam się ze chodzi o robocze. Po dwóch dniach dostałam maila ze paczka czeka na kuriera. Po kolejnych 5 zapytałam ich skąd ten kurier jedzie że tak dkygo ją odbiera. Odpisali, że przepraszają i mam czekać na smsa. I tak czekam i czekam. Nawet adresu tego sklepu nie można znaleźć.

      Usuń
    2. Adres można znaleźć w regulaminie sklepu. Tam też jest informacja o tym jak zwracać produkty. Są to niestety takie informacje, których trzeba poszukać głębiej :)

      Usuń
  42. Ah zazdroszczę osobom, które miały przesyłkę tak szybko. Ja zamówiłam bluzę 01.03, licząc że może przyjdzie mi na rocznicę jako prezent. Oczywiście nie przyszło, po 21 dniach dostałam info że przesyłka jest już w magazynie wysyłek i został nadany numer.Myślę sobie uff, będzie przed świętami. Daremna była moja radość bo do dziś przesyłka ma status że otrzymano elektroniczne dane przesyłki. Ciekawe ile jeszcze poczekam :) Polecam uzbroić się w cierpliwość przy zamawianiu w tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluza zamówiona 2 marca, info, że termin realizacji do 21 dni roboczych, jest 2 kwietnia i kompletna cisza...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zamówienie składałam 4.03. 04.04 napisałam maila z zapytaniem o status mojego zamówienia i otrzymałam zwrotnego maila "Witam,
    dziękujemy za kontakt. Robimy co w naszej mocy aby zamówienie w ciągu
    najbliższych dni zostało przekazane do wysyłki. Jeżeli jednak nie chce
    Pani dłużej czekać – prosimy o informację. Niezwłocznie dokonamy zwrotu
    środków.
    Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Mamy nadzieję, że
    zamówione produkty go zrekompensują :)".
    Odpisałam więc, że rezygnuje z zamówienia i proszę o zwrot środków na podany numer konta. No i cisza, a po jakimś czasie SMS "Czesc, przepraszamy za opoznienie Twojej paczki. Wkrotce ona powinna byc u Ciebie. Przygotowalismy w ramach przeprosin kod rabatowy: RAB15 wazny do 15/04".

    Są bezczelni!

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnoe niestety taka sama sytuacja. Ponad miesiąc czekania gdy napisałam komentarz na fb że należy omijać ten "sklep" sms paczka już w drodze. Nie akceptują rezygnacji. Jakość produktów słaba.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziś napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dostałam maila zwrotnego z informacją o przyjęciu zgłoszenia i informacją, że środki do zwrotu zostały dziś przekazane i powinny być na moim koncie do trzech dni roboczych. Mam nadzieję, że tak będzie i moja przygoda z milosc.co się zakończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się - po napisaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłaniu go na maila zwroty@milosc.co otrzymałam zwrot pieniędzy.

      Usuń
    2. Witam,czy dostala pani zwrot pieniedzy czy ida tak dlgo jak bluzy?

      Usuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serducha za każdy komentarz :)